GT Rendu 26 juin 2024, Adobe, Paris
Voici ci-dessous le programme de la journée du GT rendu qui aura lieu le 26 juin dans les locaux d'Adobe, 94-96 Rue Lauriston, 75016 Paris.
Le programme :
09h30 — Accueil / café
10h00 — Anis Benyoub (Intel) : Concurrent Binary Trees for Large-Scale Game Components
10h30 — Simon Lucas (Manao) : A Micrograin BSDF Model for the Rendering of Porous Layers / A Fully-correlated Anisotropic Micrograin BSDF Model
11h00 — Thibault Tricard (Maverick) : Interval Shading: using Mesh Shaders to generate shading intervals for volume rendering
11h30 — Alban Fichet (Intel) : Non-Orthogonal Reduction for Rendering Fluorescent Materials in Non-Spectral Engines
12h00 — repas (en autonomie dans le quartier)
13h30 — Thomas Deliot (Intel) : Transforming a Non-Differentiable Rasterizer into a Differentiable One with Stochastic Gradient Estimation
14h00 — Andreas Meuleman (GraphDeco) : Hierarchical 3D Gaussian Splatting
14h30 — Antoine Richermoz (Maverick) : Starvation-Less Asynchronous Render and Production for Large and Detailed Volumetric Scenes Walkthrough 15h00 — Romain Fournier (ICube): Mix-Max : a content-aware operator for real-time texture transitions
15h30 — pause café
16h00 — Prospectives
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